Pazar, Aralık 28, 2008

Armanın Peşinde


Dün ezeli rakibimiz beşiktaş ile iki branşta karşılaştık.

Engelsiz aslanlar yine bizi gururlandı ve rakibimizi 90-72 maglup ettik.Oynama arzuları ve formanın hakkını vermeleri,bizleri çok ama çok gururlandırmakta.Engelli basketbolunda kim olursa olsun karşı tarafıda alkışlamak gerekir.Çünkü mücadele gerektiren bir spor ve gerçekten iki takımıda tebrik ediyoruz.

Basketbol mücadelesinde ise takibimize yenildik.Ben sonradan maçı gelip alıcagımızı düşünmüştüm ama basketçilerimizde benim gibi düşünmüş sanırım ...
Ezeli rakibimize 66-58 kaybettik.
Dün maçı izlerken kendi kendime içeriden iyi oyuncularımız var ama biz ısrarla dışarıdan 3'lük atmayı deniyoruz diye söyleniyordum.
Murat hoca acaba bunları görmüyormu ? İyi bir kadro olmasına ragmen hocamızın yetersiz oldugunu düşünüyorum.

Yenilsende, yensende

Hiç yorum yok: