Salı, Eylül 29, 2009

Galatasaray 1 - Eskişehir 1


Çok kötü oynamadık ama Kasımpaşa maçının ikinci yarısındaki o baskıyı da yapamadık. Bu takımın 1 numaralı forveti Baros'tur. Bunu bugünkü maç öncesi arkadaşıma da söyledim. Nonda yine ikinci yarı oyuna dahil edilmeliydi. Eskişehir'in defansı Nonda'yı çok yıprattı. Nonda kötüydü demiyorum. Ama Baros kadar güçlü bir fiziği yok. Baros'la yorup Nonda ile ikinci yarı vuracaktık. Geride Hakan Balta gibi daha teknik bir oyuncu varken, Servet'in her topu uzun top olarak ortalamasını yadırgadım. Hepsi rakibe gitti. Bir de oyun her sıkıştığında kendisini forvet olarak ileriye atmasını hiç ama hiç istemiyorum.

Ayrıca Mehmet Topal ve Mustafa Sarp birarada oynadığı zaman ortasahadaki topları hep geriye doğru oynuyoruz. Buraya Ayhan'ın mutlaka monte edilmesi lazım.Çünkü Ayhan aldıgı topları direk rakip sahaya götürebilen ve teknigi olan bir oyuncu.Rijkaard sakatlığından dolayı hazır olmadıgını düşünüp yer vermedi sanırım,umarım Ankaragücü maçında kendisini sahada görürüz.

Tribünlere gelecek olursağ eğer,maç öncesi Eskişehir taraftarını taşıyan otobüslerin orjin'in ordan yalnışlıkla geçmesi sebebi ile bir kaç olay oldu.Bir kişinin o psikoloji ile sorumsuz bir hareket yapmasıyla beraber önünü alamıyacağız olaylar maalesef çıkıyor.Burada sevindirici olay,Eskişehirli hiç bir taraftarın başına birşey gelmemesidir.
Alpaslan abimizi kendisine yakışır bir şekilde andığımızı düşünüyorum.Tekrardan ruhun şad,mekanın cennet olsun ağabey.
Teker Teker
Geleceğiz Yanına
Biz Orada
Olacağız Kolkola !

Hiç yorum yok: