Cuma, Eylül 25, 2009

Karalamaca #19



Hep yeniliyorum farkındayım ve herkeste farkında. Yenilmek mi suç yenmek mi? Suçlu bensem cezam bu boşluk mu? Herkes beni yenmeye çalışıyor fakat ben zaten yenilgiyi baştan kabul etmişim kimse görmüyor. İyiler bu savaşı baştan kaybetmiş öyle değil mi..

Kimseden çokta fazla bir şey beklemedim aslında ama beni anlamadılar evet biliyorum kendimi ifade edemiyorum fakat kendimi ifade edebilmem içinde elimdeki bütün seçeneklerin içine sıçtılar. Peki ben nasıl büyük adam olucam?

Şimdi gitmek istiyorum. Gitmek istiyorum buralardan ama gidecek yerim yok. Bir şehir olsa içinde yalnızca Cimbom olsa ve ben olsam. Ne yıllarımı vereceğim ve ardından siktir yiyeceğim kadınlar olsa nede beni sırtımdan bıçaklayacak dost maskeliler. Toprağa gömülürken göz yaşı akıtacağımda kimse olmasın. Yalnız Sarı&Kırmızı ve bendeniz siyah olsun renklerin içinden..

Hiç yorum yok: