Çarşamba, Temmuz 14, 2010

Abartmak




Ömer Üründül ile ilgili ne zamandır birşeyler yazmak istiyordum ama hep erteliyordum.Tribündergi'de dünya kupası maçları ile ilgili yazdıgı yazıyı görünce birşeyler karalamak istedim.

Yazının tamamı bu adrestedir ; http://www.sabah.com.tr/Yazarlar/urundul/2010/07/13/hak_edenlerin_finaliydi ama yazısında benim dikkatimi çeken nokta ise bu paragraf ''Senelerdir aleyhimde yapılan eleştirilere okuyucularıma olan saygımdan dolayı bu güne kadar hiç cevap vermedim. Ama bu defa hakarete varan yazılarla o kadar çirkinleştiler ki, artık kantarın topuzu kaçtı. Onlara hak ettikleri cevabı 2-3 gün içerisinde vereceğim.'' haksız da sayılmaz aslında ...

Çoğu futbol izleyicisi,oynanan futboldan daha çok Ömer Üründül'ün maç içerisinde ki yorumlarını takip ediyor .Adamın söylemiş oldugu bir sözden dolayı ne futbol bilgisi kalıyor ne de yorumculuğu.Yalnış veya doğru tartışılabilir,ama aşırı derecede abartılıyor .

Bakalım kendisi aleyhinde yapılan yorumlara,ne derece cevap verecek ?

Hiç yorum yok: