Cumartesi, Ekim 02, 2010

Karabük 2 - Galatasaray 1



Lig başından beri sahaya farklı 11’lerle de çıksak hiçbir değişiklik yok takımda. Fizik güç ve kondüsyon olarak ligin en düşük takımlarından biriyiz.Orta sahada geçen hafta Cana ayakta kalmıştı, bugün o da erken çıkınca yol geçen hanı oldu orta saha.

Aslında bize ilk önce takım içi disiplini sağlayacak bir hoca ve kriz anında müdahale edecek yöneticilere sahip olmamız gerekir.Maalesef şu anda öyle bir hoca yok fakat Skibbe döneminden bu yana da ortada yönetici yok.

Hakem verdiği tanlış kararlarla maça direk etki etti. Ama bunları mazeret gibi sunmak sadece hocaya ve futbolculara koruma kalkanı olur bir süreliğine.

Tribün olarak İstanbul'dan 4 otobüs yola çıktık.Maç öncesi ve maç sonrasında sürekli olarak küfür eden Karabüklüleri anlamadım.Hani aramızda birşey varda ben mi bilmiyorum diye düşünmedim degil.Ara ara tribünde iyi bağırdıgımızı düşünüyorum,eğer erken gol yemeseydik daha iyi tribün yapardık.

Genel olarak bakarsak eğer;galibiyet veya şampiyonluklar önemli fakat onun öncesinde futbolcular çıksınlar sahada ellerinden geleni yapsınlar, takım ruhunu ortaya koysunlar;Üstlerindeki Galatasaray Formasının hakkını versinler yenilmeyede razıyım.Ama hiçbir şekilde mücadele etmezsen,taraftarı arkanda bulamazsın...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yönetim bu takım senin eserin