Cuma, Ocak 23, 2009

3/3


3 gündür bloga yazı yazamıyor ve kendimde bir eksiklik hissediyordum.Beni takip eden arkadaşlarım dört gözle yaz okuluna kalıp kalmıyacagımı soruyor,ama onlara şunu söylüyorum kusura bakmasınlar not ortalamamı buraya koydugum zaman tebrik edecekler :))

Salı günü başlayan maraton,haftasonunun gelmesi ile son buldu diyebilirim.Okul hayatım boyunca ilk defa bu kadar ders çalıştıgımı düşünüyorum.Finallerden sonra bir dahaki final dönemine artık kitap yüzüne bakmam sanırım.

Şuana kadar 3 tane sınavımız oldu ve hepsi çok iyi geçti diyebilirim.Bugun Matematik sınavı var tek korkum bu dersti ama sagolsun arkadaşlar yardımcı oldular ve iyi bir not gelecek kısmetse.Şimdi rehavete kapılmadan kalan 6 dersi geçmem gerekiyor.

Parçala Dodo !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tamam not ortalamanı buraya koyacaksın,eger hepsinden geçersen bende okula fener forması giyip gelecegim :))

Dalecarnegie dedi ki...

Rezil edicem barış seni rezil :))