Salı, Şubat 03, 2009

Asaletin Bize Yeter ...


Ağır bir zeminde oynanan ama zeyir zevki açısından güzel bir maç izledik.Bunu sağlayan iki takımıda tebrik etmek lazım.Birçok eksigimize ragmen iyi mücadele ettik.Bu sene Sivasspor'dan çektigimiz kadar başka bir takımdan çekmedik herhalde.
Tur atlayan Sivassporu tebrik ediyorum.


Maç içerisinde Barış sakatlandı ve bu sakatlıkla ilgili biraz bahsetmek istiyorum.Çünkü baya bir sakatlık söz konusu.Sene başında geniş bir kadro yapımız oldugunu ve 3 kulvarda mücadele edebilecegimizi düşünüyorduk.Ama gel gelelim,her hafta bir sakat veriyoruz sahalara dönmeleride uzun sürüyor.Geçen yılda aynı sorunları yaşadık,bu senede aynı sorunları yaşıyoruz.Bizim takım gibi sakatlık sorunlarıyla uğraşan bir takım varmı merak ediyorum açıkcası ...

Açıkcası bu sakatlanmalar neden oluyor ?Futbolcular kendilerine iyi bakmıyor mu ya da maçmı seçiyorlar,veya bunda Sağlık ekibinin bir payı var mı ? Asıl konunun üzerinde durulması gereken nokta bence burasıdır.Bir oyuncu sakatlandıgı zaman 3-4 ay gibi dönmeme söz konusu degil, cok ciddi sakatlık olmadıgı sürece.Bugün Barış sakatlandı bakalım ne kadar sahalardan uzak kalacak?

Bülent Uygun'un maç sonu açıklamaları ise tam bir komedi .Mehmet Yıldız'ın Emre Aşık'a küfür etttiği gerekçesiyle hakem Bünyamin Gezer tarafından oyundan atılmasını ise şu şekilde yorumladı; "Mehmet Yıldız o pozisyonda kötü niyetle söylemedi. O biraz da samimiyetten dolayı arkadaşına öyle bir şey dedi. Milli Takım'dan arkadaşı. Hakem gördü, atmak zorundaydı, doğruyu yaptı. Mehmet'in yokluğunu arayacağız ama diğer arkadaşlar onu aratmayacaktır. Emre benim asker arkadaşım. 4 sene Fenerbahçe'de beraber oynadık. Babalarımızın cenazesini bile beraber kaldırdık, sadece sordum küfür etti mi etmedi diye. Etti dedi ben de problem yok dedim."

Kendi oyuncun ettigi zaman samimi oluyor,rakip takımdaki oyuncu ettigi zaman kasti söylemiş oluyor degil mi?Gerçekten samimi olmayan ve şov yapan birisi.

Tek istedigim Sivasspor'un son haftaya kadar şampiyonluk potasında olması ne de olsa son maç Samiyen'de ...

Başarılar Gelir Geçer
Asaletin Bize Yeter

Hiç yorum yok: