Çarşamba, Şubat 11, 2009

Karalamaca #2

*Arkadaşlar ile dün msn'de sohbet ederken,birden kahvaltı yapalım diye bir fikir çıktı ortaya.Ertesi günün 07.30 da telefonun alarmı çalmaya başladı.Okul yok tatil günümde,kendi kendime eziyet ediyorum açıkcası:) Gitsem mi ya da saati biraz daha ileriye alsammı diye düşünürken; arkadaşlara ayıp olur diye kalkıp yola koyuldum.Buluşma yerine geldigimde benden başka kimsenin olmadıgını anladıgım zaman kendi kendime saydırmaya başladım tabi :)Hemen telefona sarılıp,kısa bir telefon trafiginden sonra diger arkadaşların gelmesi ile kahvaltı faslını yapmış olduk .Bir daha sabah kahvaltısı mı ? Asla ....

*Şimdiden 14 Şubat Muhabbetleri dönmeye başladı.Yok ne alacagım?acaba bunu begenecek mi ?bu tarz soruları bu aralar etrafımda çok duymaya başladım.Çevremdeki insanları mutlu görünce bende mutlu oluyorum,aslında bu soruları duymamın çok normal oldugunu biliyorum.Çünkü aynı duygu yogunluklarını bende yaşamıştım ve aynı soruları bende etrafıma sorarak fikir alıyordum.Tam bu muhabbetlerin üstüne Esmerayın "unutma beni'' parçasını duydugumda kötü oldum biraz,geçmişte yaşadıklarım gözlerimin önüne geldi ve bir tebessüm kapladı beni ...

*Finallerin bitmesi ile yaklaşık 1 haftadır tatildeyiz.Yanlız Pazartesi açıklanır diye bekledigim finaller,daha açıklanmadı.Hoca ile konuştugumda bekle evladım acıklanır ne acelen var diye gülerek cevaplaması sinirime gitti .Ee hocam açıklayında bizde rahat rahat tatilimizi yapalım ama dimi ? Kafamızın bir yerlerinde final sonuçları var ve sürekli kurcalıp duruyor :) Birde arkadaşlarla iddaa konusu var ,o yüzden bir an önce açıklansında;ne olacaksa olsun artık.

*Metrobüsün kullanılması zaman tasarrufu bakımından çok iyi oluyor.Normal 1 saatte gittigim yolu ,metrobüs ile 20 dakikada gidiyorum.Günün her saati yogun bir kalabılık oluyor,metrobüs sayıları biraz daha arttırılsa cok daha güzel olacak.Subat ayı içerisinde Kadıköye kadar uzatılacaktı,bugün yarın o hatta açılır.Seneye Fenerbahçe deplasmanına metrobüsle gidecegiz o zaman :)

3 yorum:

Jacqueline dedi ki...

valla sana gel sabah 6 da fahri ingiltere kraliyet ailesi nişanı vereceiz bile deseler gidip de almam arkadaş.(:saçma bi cümle oldu.ama kafam bi dünya.derdimi bu kadar anlatabildim(:

Senin Sevginle Yaşıyoruz dedi ki...

Ben anladım derdini.Başkaları anlamasada olur :))

radicalultras dedi ki...

Sabah derslere gelmiyorsun,kahvaltılara erkenden kalkıp koştura koştura gidiyorsun dodo:D? Bir iş var bunda :))