Pazar, Şubat 22, 2009

Yenilsende ,Yensende !


Ligin bitmesine daha çok fark var ,ama alınan bu maglubiyet umarım Skibbe'nin gidişinin bir göstergesi olur.Ümit Davala gönderildiginde kendisi istifa etmeyerek bana göre ne kadar etik davranmış oldugunu spor kamuoyu görmüştü.
Geçen sene Şampiyon olmuştuk yıldız oyuncumuz fazla yoktu ama takımda RUH Vardı .Bu sene iyi bir takım kurduk iyi oyuncularımız Var ama geçen seneki RUH ortada yok.Yönetim bana göre sene başında bu kadar iyi bir takıma ,iyi bir teknik direktör bulmalıydı.Vizyonu olmayan,daha önce bir başarısı olmayan bir hoca ile daha fazla ne yapılabilir ki ?

Kocaelispor ligin alt sırasında olmasına ragmen,bulundugu konumu haketmeyen bir takım.Önceki haftalarda Sivas ve Kayseri maçlarını izlemiştim,oynadıkları futbolu ve mücadelelerini begenmiştim.Bugünde gelinen noktada Kocaeli takımında son haftalara gelindiginde olumlu gelişmeler oldugunu gördük.Galibiyetlerinden ötürü Kocaeli takımını ve Taraftarını kutluyorum.Umarım hakettikleri şekilde Turkcell Super Lig'de kalırlar...

Takım hakkında ise fazla birşey şuan için yazmak istemiyorum,Perşembe günü oynanacak maçtan sonra bu konu ile ilgili düşüncelerimi yazacagım.

Yenilsende ,Yensende !
Galatasaray 2 - Kocaelispor 5

Hiç yorum yok: