Salı, Şubat 24, 2009

Karalamaca #5

*İki haftalık aranın ardından,2.dönem ders başı yaptık.Okulun büyük bir kısmı tatil modundan çıkamamış gibiydi,sabah ilk ders 12.30 olmasına ragmen 65 kişilik sınıftan 15 kişi ya vardı ya da yoktu.Genellikle okulun ilk günleri ,okul hayatına yeni başlıyormuşum gibi bir psikoloji olur bende.Kendi kendime takılırım,dersin ortasında hoca sorduğu soruya cevap isterken ben kalkar Napoli-Roma çekişmesini anlatırım :)

*Barış arkadaşımla final sınavları ile iddaya girmiştik,ve geçen gün kendisi hediye mi almış kendisine teşekkür edip,2.dönem iddaa'ya girip girmicegi konusundaki sorumu ise;içinden söylenerek yanımdan hızlı adımlarla gittiginde cevabımı almış oldum tabiki.Kendisine tekrar teşekkür ediyorum ...

*İnsan neden İstanbuldan kalkıp Tekirdağ' a köfte yemeğe gider ki ;Ben de bilmiyorum işin açıkçası.Ama herhalde çocuklarımıza anlatacağımız harika bir anımız olduğu bir gerçek.1,5 porsiyon köfte yedikten sonra değmeyin bizim keyfimize.
Organizasyonu düzenleyen radicalultras ve tirbüşona sevgiler.

*Bir insanı anlatan cümleler vardır,kişi okudugu zaman ya da duydugu zaman kendinden birşeyler buluyor.Kendi ruh aleminde kısa bir gezintiye çıkıyor,mantığın almadıgı kör noktalarda bulabiliyor kendisi.Aşağıdaki cümle bilindik bir kelime ama o kadar iyi anlatıyor ki bazı şeyleri Anlayana tabi !
"Bu beden küme düşse de, yürek hala nağmağlup kendi evinde"

3 yorum:

radicalultras dedi ki...

Afiyet olsun dodo.Haftaya başka bir süpriz bekliyor haberin olsun :)

Dalecarnegie dedi ki...

Merakle bekliyorum radical ;)

Magnifacto dedi ki...

Afiyet olsn :(