Cumartesi, Mart 28, 2009

Benim Hala Umudum Var ...



Bir kez daha anladım,Türkiye acil bir olayda bunun üstünden kalkacak bir ülke degil ya da işine gelindigi gibi mi davranılan bir ülke çözemedim ? 2 gündür yapılan arama boşuna yapılmış,köylüler 3 saatlik bir aramanın ardından helikopter'in enkazını bulmuşlar.Peki yetkilerin oradaki halkı dinlemeyip kendi kafalarına göre yapmış oldukları bir çalışmadan sonuç alamadıklarını gördük ?Bu durumda yetkili olan merciler istifa edecek mi ,merakla bekliyoruz?Ama istifa etmezler,etseler bile iş işten çoktan geçti.

Bilgi yanlışlıklarına bakarmısınız,neresinden tutarsak tutalım elimizde kalıyor.İç işleri bakanı Yazıcıoğlu'na ulaşamadık diyor,aynı vakitte Başbakan rahmet diliyor.Tv kanallarıda farksız degil,hepsi birbirinden farklı açıklamalar yaparak bilgi kirliligi yapıyor.Şuan ne yapacagımızı kime inanacıgımı şaşırmış durumdayım,enkazdaki ölen kişilerin arasında Yazıcıoğlu'nun olmadıgından bahsediliyor.Peki öyleyse neredesin be reis?

Ne olursa olsun benim hala umudum var,
Çık ortaya seni sevenleri üzme !

Hiç yorum yok: