Pazar, Nisan 05, 2009

İmdat POLİS !



Dün Beşiktaş'lı bir arkadaşımın daveti üzerine maça gittim.Maç öncesi Beşiktaş takımını karşılamak için günler öncesinden hazırlıklarını yapmışlar ve bir Galatasaray'lı ve en azından bir tribüncü olarak bende gözlemlemek için uzaktan seyrediyordum.
Beşiktaşlılar için herşey güzel gidiyordu,dün İstanbul'da güzel bir hava vardı;kız arkaşını alan ,ailesi ile birlikte maça gelen insana çok rastladım.Ne olduysa ortalık bir anda karıştı ve Meşhur Türk Polisi'nin hareketlerini izlemeye koyulduk.Gerçekten Polisin egitime ihtiyacı var;taraftara karşı bir önyargıları var.Yaşlı,genç,çoluk çocuk demeden insanlara biber gazı sıkmaları gerçekten çok ayıp.

Bölücübaşı yandaşlarına karşı bu tavırlarını pek göremiyoruz nedense;ülkesini seven,Polis kurumuna ve Türk polisine saygısı olan taraftarlara olan oluyor.Buna bir önlem alınmalı ,biraz önce'de Beşiktaş yönetiminin yaptıgı açıklamayı okudum ve sadece güldüm diyebilirim.Beşiktaş taraftarını suçlayıcı bir metin olmuş,Objektif bir gözle söylüyebilirim ki;orada olanlardan Beşiktaş taraftarının bir suçu olmadıgı herşey Polis'in yapmış oldugu hareketlerden dolayı olmuştur.
Beşiktaş'lı arkadaşlara geçmiş olsun ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şanlıurfa'da ve Gazi Mahallesindeki olayları gördük,Polis hiç birşey yapmadı !!!

birde burdaki olaylara bakalım,sanki taraftar vatan haini ...YAZIK