Pazartesi, Aralık 13, 2010

İstifa'da Bir Hizmettir ...



Söylenecek bir söz bulamıyorum,çünkü tüm Galatasaray'lıların içi acıyordur resmen.Tüm samimiyetimle birlikte şu satırları yazarken bile gözlerim doluyor...

Nasıl oldu ne oldu bu duruma geldik,bilemiyorum.Yönetim,taraftar,futbolcu hepimizde illaki suç var.Ama en çokta yönetimin payı var diye düşünüyorum,alınan futbolcuların kalitesizliğine birde yönetim içi çekişmeler eklenince bu durum kaçınılmaz oldu.Bu saatten sonra herhangi bir karar alınsa bile geç kalındı,lig gitti Avrupa gitti bu hale getirenler götlerine kına yakabilirler,rahat etsin hepsi !

Koskaca Galatasaray kulubü ne hallere geldi,sinirden yazacak kelime bulamıyorum.Hala utanmadan koltuk başında nasıl pişkin pişkin oturuyorsunuz?Akıl mantık almıyor gerçekten.Adnan Polat açıklama yapıyor 2012'ye kadar görevimin başındayım,gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum.Adnan Sezgin ise Başkana defalarca istifa mektubu verdiğini ve her defasında geri çevirdiğini söylüyor.Aralarında nasıl bir çıkar ilişkisi nasıl bir menfaat var ki kulubun içler açısı halinde bile bu adam görevinin başında ?

Allah Belanızı Versin !

Hiç yorum yok: